TrainingPlus | Cele mai solicitate cursuri

Contextul economic in care va desfasurati activitatea este in continua schimbare. Aceasta este o realitate careia, prin oferta noastra, trebuie si reusim, in buna masura, sa-i facem fata si noi. Astfel, ne adresam clientilor nostri cu programe perfect adaptate nevoilor lor concrete. Diagnosticam in prealabil aceste nevoi, ne implicam in ceea ce priveste identificarea lor in cele mai mici detalii, pentru a propune ulterior pachetul teoretic optim.
Cursuri

Dezvoltarea Abilitatilor de Vanzare si Negociere DAVN 2.0

Data: 20.10.2011

DAVN 2.0 este un pachet complex de notiuni teoretice, intarite de exemple relevante si studii de caz customizabile, desprinse din realitatea cotidiana a afacerii, toate acestea insoțindu-l pe cursant pe coordonatele unei vizite comerciale / act comercial ideal, absolut necesare din perspectiva nevoii de a livra catre piața de profil atat produsul in sine cat - mai ales - valoarea sa adaugata intrinseca sau aferenta serviciilor conexe.

Cele trei module de training se supun acestor rigori, fiind livrate la intervale de min. 30 zile calendaristice (perioada de timp necesara cursanților pentru punerea in practica a elementelor teoretice dobandite cu ocazia modulului de training absolvit):

  1. Prospectarea pieței și cunoașterea clienților
  2. Elaborarea ofertei și prezentarea acesteia
  3. Negocierea ofertei și gestionarea vanzarii

M1. Prospectarea pieței și cunoașterea clienților | Conținut:

  • Identificarea propriului profil de personalitate și comportament și pe cel al clientului. Metode concrete de influențare și convingere.
  • Elemente fundamentale de comunicare persuasiva și relaționare eficienta.
  • Descoperirea prin intrebari și ascultare.
  • Etapele cheie ale unei intalniri comerciale.
  • Prisma. Depașirea obiecțiilor și consolidarea relațiilor pe baza acestora.

Intre M1 și M2, cursanții vor aplica in activitatea curenta noțiunile dobandite. Astfel, cu titlu de “tema pentru acasa”, un numar predefinit de clienți noi vor trebui abordați in maniera și prin metodele predate in cadrul M1. Prima parte a M2 va fi rezervata discuțiilor pe aceasta tema.

M2. Elaborarea ofertei și prezentarea acesteia | Conținut:

  • Construirea unei oferte de success, stil și conținut intr-un echilibru perfect.
  • Pregatirea unei prezentari.
  • Introducerea / Conținutul / Incheierea prezentarii.
  • Limbaj non-verbal.

Intre M2 și M3, cursanții vor aplica in activitatea curenta noțiunile dobandite. Astfel, cu titlu de “tema pentru acasa”, cursanții vor prezenta produsele și serviciile companiei conform conceptelor teoretice și tehnicilor insușite. Prima parte a M3 va fi rezervata discuțiilor pe aceasta tema.

M3. Negocierea ofertei și gestionarea vanzarii | Conținut:

  • Rezistența in fața presiunii de reducere a prețului.
  • Matricea de negociere.
  • Reguli de aur in negociere.
  • Depașirea capcanelor și formelor de presiune in negociere.

Durata intregului program este de 6 zile, cate 2 zile pentru fiecare modul de curs. Numarul maxim de cursanti / program este de 14. 

Programul DAVN 2.0 și-a dovedit pe deplin eficiența și aplicabilitatea practica imediata in zone variate de business, prin capacitatea de acoperire a intregului spectru al problematicii comerciale și prin gradul ridicat de customizare a modulelor de curs și studiilor de caz, in funcție de nevoile concrete ale clienților.